FAQ

Czy mogę zabrać ze sobą psa?

Tak. Obowiązuje dodatkowa opłata za psa – 20zł.

Czy w pokoju jest suszarka do włosów?

Nie. Suszarkę do włosów można wypożyczyć w recepcji – bezpłatnie.

Czy w łazience jest wanna czy prysznic?

W każdej łazience znajduje się prysznic.

Kiedy rozpoczyna i kończy się doba hotelowa?

Doba hotelowa trwa od godziny 15:00 w dniu przyjazdu do godziny 11:00 w dniu wyjazdu Gościa z hotelu.

Czy mogę przyjechać do hotelu przed rozpoczęciem doby hotelowej lub zostać dłużej?

Jeżeli pokój będzie posprzątany i gotowy na przyjazd Gościa przed rozpoczęciem doby hotelowej to oczywiście wcześniejsze zameldowanie będzie możliwe. W przypadku przedłużenia doby istnieje możliwość zajęcia pokoju przez godzinę/dwie dłużej, jednak tylko i wyłącznie w przypadku, gdy na dany pokój nie będzie kolejnej rezerwacji. W obu przypadkach niezbędne jest zgłoszenie takiej prośby do recepcji hotelu z odpowiednim wyprzedzeniem.

W jakich godzinach serwowane są śniadania?

Śniadania serwowane są w godzinach 8:00-11:00 od poniedziałku do niedzieli.

Czy muszę zabierać z sobą wszystkie niezbędne sprzęty dla małego dziecka?

W Hotelu dostępne są niektóre udogodnienia dla małego dziecka: łóżeczko turystyczne, wanienka oraz krzesło do karmienia.

Czy hotel udostępnia łóżeczka dziecięce?

Tak. Na życzenie wstawiamy łóżeczko dziecięce do pokoju hotelowego. Ilość łóżeczek jest ograniczona i wymaga wcześniejszej rezerwacji.

Czy parking jest dodatkowo płatny?

Nie. Parking hotelowy jest bezpłatny.

Czy parking jest strzeżony?

Nie. Parking hotelowy nie jest strzeżony.

Dlaczego muszę dopełnić obowiązku meldunkowego?

Obowiązek meldunkowy wymagany jest prawem oraz względami bezpieczeństwa w hotelu. Obowiązkiem tym objęte są wszystkie osoby dorosłe. W procedurze może pomóc Państwu recepcjonista, wypełniając za Państwa kartę meldunkową po okazaniu dowodu tożsamości.

Czy informacje dotyczące mojego pobytu są poufne?

Tak. Informacje dotyczące danych osobowych oraz pobytu Gościa są zawsze poufne i nie udzielamy ich osobom postronnym.

Czy mogę dostać dodatkowe poduszki/ koce/pościel antyalergiczną do pokoju?

Tak. Prosimy o informację w recepcji.

Czy mogę palić papierosy na terenie hotelu?

Nie. Na terenie obiektu obowiązuje zakaz palenia papierosów. Złamanie zakazu palenia wyrobów tytoniowych w miejscach do tego nie przeznaczonych podlega karze pieniężnej zgodnie z regulaminem hotelu.

Czy mogę skorzystać ze śniadania wcześniej, przed oficjalną godziną rozpoczęcia śniadań?

Dla każdego Gościa wyjeżdżającego w nocy lub w godzinach wczesno porannych zapewnimy pakiet śniadaniowy na wynos w postaci suchego prowiantu. Prosimy o zawiadomienie recepcji o takiej potrzebie w dniu poprzedzającym wyjazd.

Jak mogę odzyskać rzecz pozostawioną w hotelu?

Przedmioty osobistego użytku pozostawione w pokoju hotelowym przez Gościa mogą zostać odesłane na jego koszt na wskazany adres. W innym przypadku hotel przechowa te przedmioty przez 3 miesiące, a następnie przekaże na cele charytatywne.

Czy Hotel dysponuje pokojem dla osób niepełnosprawnych?

Tak. Cały obiekt jest przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych, a w naszej ofercie znajdują się 2 pokoje w pełni odpowiadające standardom w tym zakresie.

Czy Hotel oferuje dostęp do Wi-Fi?

Tak. W całym obiekcie dostępny jest szerokopasmowy dostęp do Internetu. Wszystko czego potrzeba by z niego korzystać to 10-cyfrowy kod dostępny w recepcji hotelu.

W jaki sposób można dokonać rezerwacji pokoju?

Rezerwacji pokoju można dokonać na trzy sposoby: telefonicznie dzwoniąc pod nr 85 74 92 667, za pomocą formularza rezerwacji znajdującego się na naszej stronie internetowej oraz poprzez kontakt e-mail: recepcja@dwordobarz.pl

Co zrobić jeśli po rezerwacji drogą elektroniczną nie otrzymałem potwierdzenia?

W pierwszej kolejności prosimy o sprawdzenie folderu SPAM, jeżeli nie odnajdą tam Państwo odpowiedzi od nas, prosimy o kontakt telefoniczny z pracownikiem recepcji.

Jakie formy płatności za usługi są dostępne?

W Dworze Dobarz można zapłacić gotówką w PLN oraz Euro, jak również kartami płatniczymi. W przypadku płatności w obcej walucie obowiązuje przelicznik kursu podany przez NBP w danym dniu. Przyjmujemy również przedpłaty w formie przelewu. 

Jakie usługi wliczone są w cenę pokoju?

W cenę pokoju wliczony jest nocleg i śniadanie.

Czy w pokojach hotelowych są dostępne sejfy?

Nie. Sejf jest dostępny u pracownika recepcji.

Czy w restauracji są dostępne krzesełka dla dzieci?

Tak, w restauracji dostępne są krzesełka dla dzieci

Pin It on Pinterest