BEZPIECZNY HOTEL – BEZPIECZNY GOŚĆ
#BEZPIECZNEPOWROTY
SZANOWNI PAŃSTWO
W obliczu tak trudnego wyzwania jakim jest koronawirus (SARS-CoV-2), przed jakim stanęliśmy my wszyscy, pragniemy poinformować, że na bieżąco monitorujemy doniesienia dotyczące SARS-CoV-2 i dynamicznie zmieniającą się sytuację przez niego wywołaną. Bezzwłocznie wdrożyliśmy środki ostrożności, w celu zapewnienia bezpiecznego pobytu w naszym hotelu. A także przygotowaliśmy pełną listę konkretnych działań obejmujących wszystkie obszary w hotelu. Sprawdź poniżej.
I. RECEPCJA
- Gościu – pamiętaj- jeżeli jesteś chory przełóż swój pobyt – w przypadku gdy pojawisz się w Hotelu z objawami choroby, Hotel zastrzega sobie prawo do nie zameldowania Ciebie
z zachowaniem zadatku. - Badanie temperatury i wprowadzenie oświadczenia dla Gości dot. stanu zdrowia (pod rygorem braku możliwości zakwaterowania w przypadku odmowy).
- Stosowanie przez pracowników obsługi hotelu maseczek/ przyłbic ochronnych oraz rękawiczek.
- Pracownik recepcji co godzinę lub w zależności od natężenia ruchu dokonuje dezynfekcji lady recepcyjnej, telefonów, klawiatury i myszki.
- Systematyczna dezynfekcja drzwi, klamek, powierzchni lady recepcyjnej, poręczy, terminali, kluczy pokojowych, itp.
- Wprowadzenie ograniczenia liczby osób oczekujących w kolejce do recepcji i wyznaczenie miejsca do oczekiwania. Zachowanie odpowiedniej odległości pomiędzy Gośćmi w kolejce. Przy ladzie recepcyjnej stoi maksymalnie 2 Gości (ewentualnie rodzina 2 plus 2).
- Ograniczenie do minimum czasu Gościa przy recepcji.
- Zapewnienie płynu do dezynfekcji rąk dla Gości w holu recepcyjnym, przy restauracji oraz innych kluczowych miejscach.
- Informowanie Gości o wprowadzonych procedurach obowiązujących w hotelu (wręczenie Gościom procedury bezpieczeństwa, której przyjęcie do wiadomości i stosowania musi być potwierdzone podpisem Gościa).
- Istnieje możliwość zakupu jednorazowej maseczki ochronnej w recepcji.
- Zakaz bezwzględny przebywania w pokoju hotelowym osób niezameldowanych.
- Ze względu na wzmożone procedury bezpieczeństwa związane ze sprzątaniem pokoi doba hotelowa będzie od godziny 16:00 do godziny 11:00.
II. POKOJE i CZĘŚCI PUBLICZNE
- Pokoje są regularnie wietrzone, ozonowane i dodatkowo odświeżane tuż przed przyjazdem Gości.
- W związku z ograniczaniem bezpośredniego kontaktu pracowników z Gośćmi, sprzątanie dzienne odbywa się na życzenie klienta.
- Jeśli potrzebują Państwo wymiany ręcznika, wyniesienia śmieci czy uzupełnienia innych niezbędnych rzeczy prosimy o o informację w recepcji.
- Wszystkie czynności będą wykonywane pod nieobecność Gości w pokoju.
- W przestrzeniach publicznych umieściliśmy instrukcje nt. zachowania zasad bezpieczeństwa i higieny.
- Części wspólne – korytarze i toalety poddawana są cogodzinnej dezynfekcji.
III. RESTAURACJA (DZIAŁAJĄCA W OGRANICZONYM ZAKRESIE)
- Zapewnienie płynu do dezynfekcji rąk dla Gości przy wejściu do restauracji.
- Wprowadzenie odpowiednich bezpiecznych odległości między stolikami / krzesłami w restauracji
- Każdorazowa dezynfekcja stołów, krzeseł, ławek, porcelany, tac, karty menu, itp., wymiana obrusów, wyparzanie sztućców, po każdym Gościu.
- Stosowanie przez pracowników restauracji, barów, maseczek / przyłbic ochronnych oraz rękawiczek.
- Przyjmowanie wcześniejsze rezerwacji lub indywidualne ustalanie godzin obsługi poszczególnych Gości.
IV. POMIESZCZENIA OGÓLNODOSTĘPNE ORAZ SALE KONFERENCYJNA
- Zapewnienie płynu do dezynfekcji rąk dla Gości w częściach wspólnych.
- Szczegółowa dezynfekcja i ozonowanie raz na dobę pomieszczeń wspólnych: sale konferencyjne itp.
- Szczegółowa dezynfekcja toalet w hotelu.
- Wietrzenie, regularna dezynfekcja pomieszczeń oraz sali konferencyjnej, a także wszystkich sprzętów w sali konferencyjnej.
- Stosowanie niezbędnych zasad zachowania bezpiecznych odległości w sali konferencyjnej.
V. PRACOWNICY
- Bezwzględne przestrzeganie pracy w maseczkach, rękawiczkach, czepkach, odzieży ochronnej, częste dezynfekowanie urządzeń, mycie rąk, itp. przez wszystkich pracowników znajdujących się w przestrzeni, w której może nastąpić kontakt z Gośćmi.
- Szkolenia pracowników z zachowania szczególnych środków bezpieczeństwa i wszystkich pracowników hotelu. Prowadzenie kampanii informacyjnej dla personelu dotyczącej zachowania szczególnych środków ostrożności wg zaleceń GIS i WHO.
- Mierzenie temperatury (bezdotykowy termometr) przy przyjściu każdego pracownika do pracy, w przypadku stanu podgorączkowego i objawów chorobowych oddelegowanie pracownika do domu.
- Zapewnienie płynu do dezynfekcji rąk dla pracowników – łatwo dostępny i widoczny dozownik na zapleczu hotelu, szatniach.
- Wprowadzenie dodatkowej dezynfekcji przestrzeni wspólnych pracowników – szatni, kuchni, pomieszczeń socjalnych oraz magazynów.
- Przebywanie w pomieszczeniach, tam gdzie jest to możliwe do 2 osób i/ lub zachowanie bezpiecznej odległości.
VI. OGÓLNE
- Prowadzenie kampanii informacyjnej dla Gości dotyczącej zachowania szczególnych środków ostrożności.
- Stosowanie zaleceń wg GIS i WHO, które będą zaleceniami odgórnymi.
- Systematyczna kontrola realizacji KODEKSU przez Właścicieli.
Drodzy Goście!
Dbamy o naszych Gości i pracowników, wprowadzając te wszystkie dodatkowe środki w celu zapewnienia im możliwie najlepszego samopoczucia i zachowania maksymalnego bezpieczeństwa. Nasi pracownicy zostali poinformowani o wytycznych zatwierdzonych przez Światową Organizację Zdrowia i lokalne władze zdrowotne. Informujemy naszych Gości i pracowników o istniejących rozporządzeniach i proponowanych nowych rozwiązaniach.
Z wyrazami szacunku
Renata i Dariusz Dworakowscy
Właściciele
Dworu Dobarz
Przydatne informacje
Polecamy śledzić informacje na stronie gov.pl w celu uniknięcia nieprawdziwych informacji.
Jeśli obserwujesz u siebie niepokojące objawy (takie jak wysoka gorączka, kaszel i duszności), to skontaktuj się z infolinią NFZ 800 190 590, lub skorzystaj z wyszukiwarki szpitala zakaźnego lub placówki GIS https://gis.gov.pl/mapa/